Regulamin pobytu w apartamencie „na klifie – Łukęcin”.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem i życzymy miłego pobytu.


1.    Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem witryny https://naklifie-lukecin.pl równoznaczne jest z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu. 

2.    W przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem partnerów, takich jak Booking.com lub Airbnb.com, Regulamin doręczany jest klientowi w formie umożliwiającej jego pobranie na trwały nośnik, najpóźniej w wiadomości powitalnej przesłanej bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Klienci, o których mowa powyżej w ust. 2, w przypadku niewyrażania zgody na związanie postanowieniami Regulaminu, upoważnieni są do odwołania rezerwacji w terminie 2 dni od dnia otrzymania łącza umożliwiającego zapoznanie się z Regulaminem. Brak odpowiedzi i nieodwołanie rezerwacji równoznaczne jest z akceptacją postanowień Regulaminu. 

3.    Apartament wynajmowany jest na doby. 

4.   Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. 

5.    Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze apartamentu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą. 

6.   Klucze do apartamentu udostępnione elektronicznie w postaci wysłania kodu do drzwi wejściowych do budynku oraz kodu do apartamentu.

7.    Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do apartamentu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.

8.    Zameldowanie możliwe jest 24h na dobę poprzez elektroniczny dostęp do apartamentu. 

9.    Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.

10.Apartament „na klifie – Łukęcin” zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który: 

a)   nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości, 

b)   znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, 

c)    odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu, 

d)   stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu, 

e)   odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty, 

f)     odmawia dokonania preautoryzacji na karcie. 

11.Gość za zgodą „na klifie – Łukęcin” może przenieść wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę trzecią, pod warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy. 

12.Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie. 

13.Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie co najmniej dokumentowej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z przyjęcie, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa. 

14.Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Lokalu lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest Lokal, jak i w mieszkaniach sąsiadujących z Lokalem, nie wynikające z normalnego użytkowania Lokalu, wyrządzone przez Klienta oraz przez osoby, którym w jakikolwiek sposób udostępnił Lokal do użytkowania lub przebywania w nim. 

15.Większe niż normalne zużycie ręczników skutkujące ich zniszczeniem, obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 40 zł za sztukę. 

16.Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych w apartamenci oraz osobom trzecim zarówno w Lokalu jak i w nieruchomościach wspólnych, w tym w częściach wspólnych budynku, jak i lokalach sąsiednich, przez siebie oraz osoby, którym w jakikolwiek sposób udostępnił Lokal do użytkowania lub przebywania w nim.. Klient zobowiązany jest do poinformowania „na klifie – Łukęcin” lub osoby upoważnionej o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, którym w jakikolwiek sposób udostępnił Lokal do użytkowania lub przebywania w nim. 

17.Obsługa apartamentu ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu w przypadku powzięcia wiadomości o wystąpieniu jakichkolwiek zagrożeń na bezpieczeństwu gości lub mienia, w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu, podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan apartamentu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego. „na klifie – Łukęcin” zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z apartamentów w powyższych sytuacjach. 

18.Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli „na klifie – Łukęcin” poweźmie informację o przebywaniu w Lokalu większej ilości osób, niż podana przy rezerwacji liczba Gości, Najemca zobowiązuj się zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie „na klifie – Łukęcin” może również odmówić wydania kluczy. 

19.Przebywanie w apartamencie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje obciążeniem Gościa karą pieniężną w wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę. (Chyba, że ustalono inaczej w formie pisemnej). 

20.  W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, „na klifie – Łukęcin” obciąży gościa kwotą w wysokości 500 zł za ozonowanie wnętrza.

21.Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w lokalu, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie. 

22.Jeżeli wskutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel „na klifie – Łukęcin”zostanie wezwany do Apartamentu lub wezwana do interwencji zostanie Straż Miejska lub Policja, „na klifie – Łukęcin”uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta, zachowując uprawnienie do zatrzymania całej ustalonej ceny najmu i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 1000 zł kary. 

23.W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić „na klifie – Łukęcin” wynajmowany lokal w celu skontrolowania jego stanu. 

24.Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do Lokalu oraz piloty do szlabanu wjazdowego Zagubienie klucza lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 300,00 zł za sztukę 

25.Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu, nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie. 

26.Firma zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek lub innych zdarzeń losowych, do skrócenia rezerwacji i zwrotu środków za niewykorzystane noclegi. 

27.Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. 

28.Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla Nowe Miejsce Nieruchomości Kamil Kamionka, NIP: 5512524789.

 

 

Klauzula informacyjna RODO  

1.    Administratorem danych osobowych osób zainteresowanych rezerwacją apartamentów oferowanych przez Kamil Kamionka Nowe Miejsce Nieruchomości (zwanych dalej „Klientami” lub pojedynczo „Klientem”) jest Kamil Kamionka Nowe Miejsce Nieruchomości z siedzibą w Krakowie (30-363), przy ul. Szafrana 5/75, wpisana do Centralnej Ewidencji Indywidualnej Działalności Gospodarczej, posiadającej NIP: 5512524789 – dalej zwany „Administratorem)”. 

2.    W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: kontakt@naklifie-lukecin.pl  

3.    Podane przez Klienta dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – tj. z uwagi na fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 

4.    Dane osobowe Klienta mogą być ujawniane, udostępniane odbiorcom lub stronom trzecim, którymi mogą być podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych na mocy i w oparciu o umowy powierzenia i zgodnie z wymogami art. 28 RODO: dostawcom IT oraz innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, w tym także tym dostawcom usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy oraz od których dane są nam przekazywane takich jak m.in. Booking.com B.V., Airbnb, Inc. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez następujący okres czasu: w celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – są przetwarzane przez okres trwania umowy, a także po jej zakończeniu, w szczególności w zakresie imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, które są konieczne w całym procesie rezerwacyjnym przez czas określony w przepisach szczególnych, jednak nie dłuższy niż przez 6 lat. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) będą przechowywane w związku z archiwizacją danych związanych z obowiązkiem podatkowym przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ich archiwizacji. Po upływie tego okresu, Administrator usuwa dane jeżeli nie posiada innej podstawy ich przetwarzania. niektóre dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w szczególności w zakresie imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu, jakim dochodzenie roszczeń lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami – jednak nie dłużej niż przez okres 6 lat od rozpoczęcia ustawowego okresu przedawnienia w każdym konkretnym przypadku. jeżeli dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie zgody do komunikacji marketingowej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane przetwarzane będą przez czas obowiązywania zgody, którą osoba, której dane dotyczą może cofnąć lub ograniczyć w dowolnym momencie. 

5.    W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o udzieloną przez Klienta zgodę, wszystkie udzielone przez Klienta zgody na przetwarzanie ich danych osobowych mogą być wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

6.    Klientowi przysługuje ponadto prawo żądania od Administratora danych dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, gdy Klient uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. 

7.    Podanie przez Klienta jego danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak brak podania danych przez Klienta będzie skutkował brakiem możliwości skorzystania z usługi rezerwacji, w tym brakiem możliwości kontaktu z Administratorem, a także brakiem możliwości przesyłania Klientowi informacji handlowych dotyczących ofert Administratora.